zenna

har vell gått någon vecka sen jag skrev!
Allt rullar på, var i halmstad i helgen, vilket verkligen behövdes och det var riktigt mysigt. Fölet kom första natten jag sov där, så himla vackert det var!
senså kelade jag en massa med dem små grisarna haha.
I veckan har jag tagit det ganska lugnt och pluggat/varit med kompisar!
igår kollade jag sagan om ringen med staffan och Padde, myyys nästan hehe.
idag känns det som jag varit med halva stan haha, har träffat, sara, sofia, staffa, patrik, isak, ridell och tim ;)
chillat lite med olika folk i stan i det fina vädret.
Sen letade jag bikini, men ingen fall i smak och dem sitter helt konstigt på mig haha, har iheller inte hittat ngn klänning till skolavslutningen.. känns skit bra. Men min babe winberg har lovat att "shoppa" med mej nästa vecka.
Igår hälsade jag på morfar också, kul att se han, han är ändå 87 år och jävlas fortfarande med mej.
Sen har det inte hänt så mkt mer i mitt lilla liv.. elr jo har nog fått två hästar att ta hand om.
Grannen hos pappa behöver lite extra hjälp när hon ska till sthlm, senså behöver hon ngn som rider den ena av hästarna också.
Och jag kan ju inte mer än säga att jag gärna ställer upp?!
Finns inget mysigare djur än hästar, bara dem inte har damp ;)
nej nu ska ja städa mitt rum och sen äta litta.

Här kommer en bild från idag, puuuussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0