yeyyeye

Helgen har varit helt okej, har inte hänt mkt, låg hemma fredag med feber och förkylning, sen tillbringade jag en del av valborg med min underbara vän pierre.. sen stack man hem till conrad och winberg och chillade med dem, ganska nice faktiskt :)
söndagen.. ja då bråkade jag sönder med min mamma,haha, har börjat på minipiller vilket tydligen har gett mig ett jävla humör, och det suger.
måndag idag, skolan som vanligt, ganska chill där med, sen hem, och kollat massa videos på min idol hehe, Shakira.. mästaren på dans alltså, helt sjukt, hade lätt velat dansa som henne, men övning ger färdighet?
Aja nu ska jag hänga upp tvätten, plugga och ta det lugnt bara, puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0