snart loov

helgen!
Ridit, klippt gräset, varit med staffan&tim, varit med kristoffer och conrad.. mockat häst skit, krängt godis & kollat sex and the city!!
Ja så har min helg spenderats.. har varit hos pappa hela helgen och bara tagit det riktigt lugnt, känns inte så illa att vila ut just nu, har faktiskt 10 veckors lov sen ;)
har börjat rida Chantel, en 27 årig häst, en del varmblod i den.
Känns dock lite konstigt att rida en så stor häst i skillnad med alla andra hästar jag ridit innan. I början försökte hon slänga av mig och busa lite, men efter ett tags travande blev hon faktiskt ganska trött och lugn.
Har också varit duktig o klippt gräset och hjälpt till i trädgården, att klippa tusen kvadratskm mark e jobbigt.. haha.
Sen har jag sovit hos min pojke, kollade eu-song contest, och Saade placerades riktigt bra!
sen har inte mkt mer hänt, är hemma hos mamma nu och tänker på om jag pallar sortera alla kläder som ligger utspridda på mitt golv.. men nää.
Aja nu ska jag nog ut och ta en cigg med staffan stalledräng.
kyss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0