tagga sommar!!!!!

haha snart sommarlov, och det är superduuuuuper fint väder ute!
har varit ledig några dagar nu innan lovet också, o det ä inte helt fel.
I veckan har jag gjiort klart allt inför skolan, kom dit med fyra inlämningar i måndags, dom mst undra vafan som gått fel hehe.
Har också varit hos doktorn ang, huvudvärken som jag har hela tiden och illamåendet o ingen större matlust för den delen.
Dem tog pisseprov och blodprov, dem ska kolla om jag har diabetes eller något annat skit.
Hoppas bara jag inte har det, hade varit B.
Varit hos optikern också, ska få glasögon ;(
haha hatar glasögonen,  feta bågar o riktigt fula, men mst ha dem pga allergin så kan ja inte ha linser.
Och ja jag hatar glasögon pga att man ser inte folks ögon så bra när dem har glasögon, o jag gillar ine det.
Iaf, i tosdags var jag emd polare, inte någor speciellt.
I fredags var det ngn slags festival i Ä-holm, så jag drog dit o träffade massa folk.
Mot kvällen så hängde jag o Winan med för att tälta med Henrik o Sara, det var mysiggt och kul, även om ja aldrig kan sova bredvid Winan pga hans snarkningar -.-
Killarna somnade ganska tidigt medans ja o sara drog till Statoil o snackade skit osv.
Lördag, då åkte ja till pappa, när klockan var sex drog jag och Yrsa ut med Shantel & Shantey för att rida ner till stranden.
Det var första gången jag red til stranden och det finns nog inget som övervinner den där känslan.
Riktigt mysigt o kul med två pigga hästar!
På kvällen kollade jag film och grillade med staffan!
Idag gick man upp ganska tidigt, är katt o hundvakt. Har mest lekat i solen med mina cigg o cola, men det är inget fel med det! :D
Nu ska jag ut igen, föröker få lite färg, men ikke son ikke, det går inte så bra.
hehe puuuuuusstja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0