lovet sluuut snart!

snart e lovet slut.
Och det suger, men det har nog nästan vatt mitt roligaste lov hitills.
I veckan var det fest hos Pontus som var Awesome, fast vi missade skjutsen hem från Vejby, hehe.
Så kom hem lagom sent, men hade ganska kul att sminka mej i snön och massa skit.. haha.
Idag har det varit riktigt chill dag, har varit trött.. så har mest suttit på ändan vid datorn och kollat Facebook.
Men sen på kvällen drog jag med Emil och tim till hbg, sen hem till staffan :)
Finns inte mkt mer och säga.
Förutom att imorgon ska jag banimej städa mitt rum och tvätta upp mina hundratals kläder som ligger på golvet, så blir morsan glad ;D

pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0