halmstad nästa!

Som jag sagt så sticker jag till halmstad, ja elr jag sticker idag?
har nyss packat allt.. har med en bok, så jag ska nog läsa en jävla massa med.
Känns skönt att lämna Ängelholm, lämna skiten, fast ändå sitter jag och tänker på om jag ska komma hem ikväll igen..
vi får vell se hur jag gör :)!
har iaf bestämt mig för att vara där nästa helg, den 28-31.
Känns också bra att starta resan med bakfulla och en full person i bilen.. fan ditt drickande jag vill bort ifrån!
vet inte riktigt vad ja ska säga mer om Halmstad, men tror jag kommer bo där ganska ofta, iaf tills sommarlovet kommer. känns som om det blir bäst så, och skönast för mej.
Aja nu kommer morsan och jag ska åka, hadt fint i lilla "änglastaden".

When i'm gone, don't feel the pain, just know i'm looking down smiling, and just smile bak, don't feel my pain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0