vafan e kärleken

det som en gång var du och jag är nu ett tomt kappitel i en saga som inte slutade bra, för när jag lutar mej tillbaka så ser jag bilderna på oss, men efter en kväll på festen så tynar dem bort..vill inte sakna dej, men tanken på ditt smile och dina armer längst min kropp när vi älskade, det är då jag bara vill tyna bort.

http://www.youtube.com/watch?v=pBQdS_lzswE



Jag vill ha någon att älska, någon att få kalla min och inte bara en massa bullshit, vill ha ngt seriöst, som inte tar slut efter ngn vecka. Vill bli älskad, få känna den känslan man har i magen när man är kär.
Känna ngns närhet och veta att den inte sviker att den alltid kommer finnas där när jag faller.
Någon att hålla i handen i stan.. bara få visa att just han är min.


Btw. min näsa ser konstig ut! hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0