140910

skolan idag! längesen jag var där sist känns det som.. menmen!
Det var iaf helt okej, men har inte sovit mkt inatt eftersom min tröga syster slutade inte snacka i sömmne, sen går hon upp t fönstret, var lite rädd där att hon skulle hoppa ut!
såå.. somnade på svenskan, men min lärare vet typ allt om mig o jag inte sove så ofta så hon lät mej sova(:
Hade inte så mkt lektioner, kändes det iaf som.
Men på "läs" lektionerna så läser vi en bok som heter kort kjol.
Boken är faktiskt helt okej bra! det handlar om hur man klär sej, att enligt den så är man mer utmanande då?
Tycker att man ska kunna gå naken genom hela skåne, man ska inte behöva bli våldtagen för det? Och vadå ska vi tjejer inte kunna klä oss fint utan att massa killar är på oss. känns bara så fel.
Jag har dock typ aldrig urringat och så, gillar inte massa blickar, men det är ju mitt val.man ska klä sej HUR man själv vill ;)
men slutade iaf vid 3 o så blev det ut med lite folk, sen ner i stan, träffade linus som varit utomlands en hel vecka :o
Men iaf nu sitter man häär och e trött :') hadt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0