sportlovet.

Tjuuue.
Längesen som man skrev ;o
men höstlovet e tyvärr sluut, men det var riktigt kul!
På fredagen var det Bh med hanna,sofia & emma och en annan hanna ;)
men det var iaf en ritkigt rolig kväll, dock sofia nt visste var hon hade rumpan.
lördagen, haha åkte ut t ett spökhus med ludvig, törner, padde och parsa, grymt kusligt, var typ en gård på säkert tusen kvadrat meter, har en film på det som jag verkligen mst lägga upp!
Är kul att höra hur killarna sitter och disskuterar om vem som ska ut först.
Säkert en halvtimme innan jag, törner och padde vågade gå fram och skulle öppna dörren, men den var ju dock låst >.<
Och riktigt feeeeegt av roos L att inte våga lämna bilen.
Sen i veckan blev det mycket donken, träffa ridell och annat roligt folk.

haha o vi älskar Törner som kommer ut o heilar mitt i en mörk skog med några fåtal hus!
Nja, nu kommer jag inte på så mkt mer, förrutom att kom hem klockan 5 på onsdagen, var ute o körde svart taxi ;)!

Men hoppas ni haft ett lika bra lov, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0