RÖKAAA

Har panik just nu över min rökning >.<
Har rökt i lite mer än ett år nu och jag mår bara sämre o sämre av det.
Jag har riktigt svår astma och röker cirka ett packe om dagen.
Mina föräldrar vet om detta, men som sagt vad kan dem göra?
De kan ju förbjuda men det lär nt hjälpa.
Men jag ska iaf sluta nu, har vaknat upp med bröstsmärtor allt för länge nu & haft en jävla rökhosta också.
Det e dock kanske inte så lätt eftersom alla i mitt äldre umgänge röker, men jag ska försöka.
För jag tror inte det kommer vara så svårt, hoppas jag iaf, för jag e en jätte envis person.
Och när jag satt ett mål så brukar jag kämpa med att hålla det.
Dock vet jag nu att jag inte bara kan sluta sådär på direkten, men ska iaf börja med att försöka bara röka fyra cigg om dagen o sen gå neråt.

aja, önska mej lycka till!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0