try sleeping with a broken heart.

Det krävs en milion tårar, en milion onödiga sms och en milion näsdukar.
Lägger mig under täcket, försöker glömma, bara radera dej och ditt vackra leende ur mitt huvud.
Men det går inte och minnena spelas om och om igen i mina tankar.
Försöker vrida tillbaka tiden, sekunden då jag mötte dej, stunden då jag lärde känna dej,.. tänker att om vi inte träffats hade jag inte legat där nu  och bölat som ja gör över dej och minnena som vi började skapa från dagen vi träffades hade inte spelats i mina tankar.
Ser framför mig hur du håller min hand hur vi går och går och vägen den tar aldrig slut, för ja trodde att det skulle vara du och ja.. föralltid, även om ja aldrig trott på ett föralltid så tror ja på det nu. För jag trodde aldrig att du skulle släppa min hand. Jag ser mig själv där ensam ,jag kan inte finna din hand eller höra ditt vackra skratt du är för långt borta och jag inser att du inte kmr komma tillbaka till mig och i bakhuvudet hela tiden hör jag våra skratt och Ser du stjärnorna? den enda stjärnan jag ser är du.
jag antar att jag är en stjärna som slocknade i dina ögon.
Tårarna kommer rullandes ner för mina kinder, inser att jag aldrig mer kommer få kalla dej min Mattias. Och det svider, känner långt in i hjärtat hur det svider.
Känslan när man låg bredvid dig och hörde hur du andades, då man visste att det var verklighet, bara känslan av din närhet, den fick mig att må så himla bra.
När jag såg dig .. hela min kropp började darra och när du väl kramade om mig det var då mitt hjärta slog som om det slog för dej.
Jag har nog aldrig vetat vad äkta kärlek var men jag vet nu, för varje gång jag tänker på att allt är över kan jag inte andas, ögonen svämmar över och jag tappar kontrollen.
Så som jag tappade kontrollen för dej, jag blev så jävla förälskad i dig.

Du sa att det är männskligt att göra fel men gudomligt att förlåta.
Och jag förlåter dej för det svider bara ännu mer att veta att det vi hade skulle sluta på detta sättet.
För det vi hade var äkta kärlek & i mina ögon kommer du alltiv vara så  speciell & jag älskar dej så mkt för att du just är du, för när alla andra svek var det du som stod kvar och berättade för mej hur jävla värdefull jag var så nu gjorde jag samma till dig, du var den mest värdefulla personen i mitt liv.
Tack för tiden hoppas verkligen att allting kommer lösa sig ngn dag.

Frida Johnsson </3 Mattias Reinfeldt.







Jag går vidare släpper taget & glömmer dej, tack för tiden.









Kommentarer
Postat av: pierre

så sjukt fint skrivet :O <3 finns för dig alltid, i alla lägen :O <33

2010-05-19 @ 22:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0