utegångsförbud.

Ritkigt segt att ha utegångsförbud.
Menmen, sådan som händer när man klantar till sig och gör ritkigt fel.
Har inte haft så mkt att göra nu på morgonen, så det började med att man vaknade klockan 12 typ, sedan åt ja kladdkaka och kollade på en norsk film med rullstolsbundna, det var inte så roligt >.<
Men det är skönt väder, så kanske sticker ut och lägger mej i solen sen!
Meh först ska jag nog tvätta, Plocka undan mina saker.
Blir nog att ta med hunden ut och jogga en liten runda sen, eller bara gå till stranden med mamma och fottografera lite!


Också här är mina mål innan sommarlovet !

- Sluta röka helt.
- Plugga MKT mera.
- Börja umgås med nytt folk!
- Sluta bry mig för mkt om farsan, även om jag älskar han.
- Sluta vara så hård, för jag är inte sådan.


Ciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0