playa 02510

igår blev det då stranden efter några timmars väntan på henny, fick typ vänta tre timmar innan hon var klar, för jag skulle nämligen fotografera henne >.<
Anne joinade så hon körde oss till stranden, tur det för det var ritkigt kallt!
Hade med lilla Kenzo också, efter att ha vatt på stranden ett tag så blev det till Coop och sedan hem.
väl här hemma stack henny in till Anne och eftersom jag inte ville med in tyckte henny att jag skulle sitta i trädgården.
Men fan heller hade bara skjorta på mej ;d
så jag stack till Sibylla & träffade Tim och Padde, hahah sedan kom henny, ja vi sprang ifrån henne, så det blev ett jävla tivoli, eftersom jag har utegångsförbud, så mina föräldrar började ringa mej, men det var riktigt skoj ändå.
Sedan hem och kolla film, den vita samarajen, riktigt bra film ändå!
Sedan sova ZzZzz.

Pusshaj!




Lite bilder från stranden! den understa är jag och syster Henny.

Kommentarer
Postat av: Matilda

wow gud vad lång du blivit Frida haha eller så är det Henny som är kort ;)(måste varit längesedan vi sågs). Kommer du med på söndag eller?

/Matilda

2010-05-06 @ 10:58:42
URL: http://belonna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0