hur pallar man.

Hur pallar man vara otrogen?
Det är ju fan precis som om man inte räcker till.
Och nu vill du ha tillbaka mej? nej skulle inte tro det.
Om du kan ha kul med andra kan jag det, men ja tänker dock inte gå bakom ryggen med det.
så jävla omoget, sedan står du och smutskasstar mej och snackar en jävla massa skit.
& det är synd för det kändes verkligen som att du var den rätta, vet att det är tidigt att säga men du var så jävla speciell i mina ögon tyvärr är du dock en fitta i mina ögon nu.
Men det finns saker du aldrig kommer förstå..

Som att du var den enda som fick mitt hjärta att slå extra slag av bara synen av dej den som fick hela min kropp att darra så fort du rörde den, du som fick mig att le genom att bara tänka på att du var min.
när du höll om mig så kände jag en känsla av lycka igenom kroppen, när dina läppar rörde mina insåg jag hur mycket jag älskade dej.

men det är över nu.
Youre the one i never thought you were.


peacee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0