fotbolls dag.

hela fredagen spelade man fotboll, riktigt roligt var det!
Mitt lag var bra, bra spel faktiskt, alla fick iaf chansen att lira med bollen :')
Men det regnade, och fille glömde skorna hahah så jag gled omkring som en jude på planen haha!
& folk i motståndarlaget började skratta när jag kasade förbi med ena benet i luften och armarna utåt för att hålla balansen haha!
Vi kom dock sist, men det var kul ändå & kändes som om man snackade md litta nytt folk och dt gillas alltid.
Efteråt så duscha man och sådant, sen kom lilla Tommy och satte mig, Daniel,Mattias, Anne & henny till att klippa gräset och sådant i typ en timme, han hade tydligen "planer", men efter en timme fick man gå, så jag drog ut och gick md mattias, kom sen hem med han och ja vad ska man säga? vi typ fjollade mest oss men det var så jävla kul.
Jag förhörde han på hemkunskap, haha vad är långt och oranget? "gurka".
Men tack för dagen!

Peaacee bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0