doktorn

Dagen börja med Doktorn, det gick vell si sodär.
Efteråt kände jag att botten va nådd, men på ngt lätt lyckades jag se ett ljus i det hela och jag har bestämt mej för att kämpa på.
Det kommer inte bli som förr, men det kanske blir bättre?
_______________________________________________________________________________________________

Iaf efteråt ringde lilla Padde mej så drog ut med han och törner, hade ganska trevligt nere på Lenas faktiskt ;)
Sedan hem och käka och kolla på film, sedan ringer Padde så han och Törner kommer in och kollar på lite film med mej, 40 years old virgin som Padde aldrig sett ;d haha!
Sedan blev det ut och Sibylla, sen drog man hem och tittade på lite televison ^^, sedan kom Kevin så vi skulle till Netto, men vi orkade inte stå i kö, så vi gitta till Kullahallen och jag köppte en kladdkaka, haha nyttigt!
Sedan skjutsade han hem mig sedan blev det hem ett tag och umgås litta med morsan.
efter ett tag tröttnade jag och träffade Pierre och Mattias, och Pierre du är min bästa vän, men ändå, fam vad galen du är haha!
Pierre skulle hem ett tag så jag och Mattias drog södra där vi träffade, Padde,Wiliam, André, tim och spelade lite fotboll. Riktigt roligt, var typ fyra mot två xD
Sedan hade killarna brottning(?!), men det var en rolig kväll.


Puuuaass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0