40510

Idag var det först sega/ tråkiga skolan. hehe, sedan blev det Netto och köpa massa energidricka!
Sedan blev man helt speedad, och jag måste säge att jag suger på att spela tv-spel när jag har för mkt energi, det ända jag kunde göra var att somma in på hennes tajta klänning och bröst och låtsades att hon juckade mot saker (!?).
Men det var riktigt kul, sedan försökte jag fixa ihop Åsa och blondie, lyckades ganska bra faktiskt :)!
Efter ett tag pluggade jag lite spanska och sådant, sedan ut med Bengan och Åsa, det blev typ till Villan där jag failade totalt haha, fastnade i gungan, med byxorna nere och ingen ville hjälpa mej alla bara skrattade haha.
Men det var kul och massa sådaaaaaaaaant, riktigt flumm dag, ritkigt vad jag behövde!

Peace and loooove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0