210510

tjarrå.

Skolan idag var helt okej, först hk där jag och sofia bakade lasange och snacka sen kemi, höll på att somna typ? sen håla, då jag och tjejerna glötta sönder! hahhaha riktigt roligt, sen fotboll riktigt roligt det med.
Back så fick springa som en jävla jude ;)
sen teknik där man dock fick typ Mvg för sin design av en brooo (a' rikigt gott!
Sen so där man lekte med kevin och en burger king krona, sen efter skolan blev det kräng.
Riktigt fet och go nu;)
Sen ikv åkte man moppe md munk, lasse och niklas, roligt att träffa de igen, hahah jag och nicky körde vilse och det guppade sönder >.< sen kom några jävla neanderthalare md stolar och började skrika och springa efter man bara jaha!

Det var typ dagen, mst tilläga att detta tog SKIT lång tid att skriva för jag har lösnaglar hahahha ;)

Puss på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0