200510

- Livet leker, det är bara att leka på-

dagen idag var lugn, gick md kevin till skolan sen idrott, fotboll, grymt roligt faktiskt, längesedan man spelade, även om jag får lätt damp haha ;)
Sen en massa lektioner hahah satt md kevin på engelskan, så efterbliven alltså,  han peta pennor på mig och i min näsa, sen frågar han om jag är täpt haha vafan tror han när man har en penna i näsan, haha så roligt!
Sen håla hem md fanny & Sofia och åsa där vi kollade på Miami ink sen tillbaka till skolan där man bara glötta sej med kevin sista lektionen haha riktigt gott, för vi två är ingen bra kombination haha ;d
Men det var en riktigt rolig skoldel, sen efter köppte man glass md tjejerna och träffade på snorungar, de har lekt med mej tre ggr, så hotade den ena killen, inte för att vara så, men det är vad han förtjänar efter att ha kallat än en massa saker xD
Sen blev det fotboll md emil, ( han är riktigt dålig på fotboll) haha, nejmen btw riktigt najjiz elr kul, sen nu sitter man här & ska käkaaaa mauuut!


Hadt gott puuuss. + sommarvädret är på MAXAD nivå ohyeah ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0