180510

tja tjena tjaoo?

Igår blev det skolan ett tag sen hem, pollenattacken (a), efter det lekte jag lite med Bengan och Åsa, hahah ganska roligt faktiskt, för jag är typ den konstiga av oss och de bara sitter och mobbar sönder en ;d
Men efter ett tag drog jag ut md pierre och jag skojar inte han kan inte cykla hahhaha, riktigt roligt var det, sedan drack vi hustlah och jag höll på att pissa ner mej när han cykla sönder!
Sedan slog jag typ han röd i huvudet md en maskros och han tog massa tjockisfotton på mej?!
Men det blev iaf Äff sen där jag träffade sötnosen Njomza, snackade med hon och hennes brudar ett tag & även Johnny, riktigt rolig filur det som skämtade om typ allt man sa, men ändå skulle slå sönder folk xd
Men vi gitta därifrån och man drog ut ett tag, sen träffade man Mattias & snackade om allt som hänt.
Kändes ändå som en helt okej dag, även om allting dock för en stund kändes som från botten, men det fixar sej!


Pusspuuuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0