300310

Grattis moder på 50 årsdagen!
Vaknade klockan sex? yeah you heard me, haha!
väckte morsan och grattulerade och fixade mej, sedan ringde ja dummhuet som sov, hon blev icke glad.
Så jah kom hem till henne vid halv nio och eftersom hon var helt slut så städade ja hennes rum, no life.
Men det blev fint :)
Sedan gick vi ut en runda, sedan hem och sedan tvingade jag med henne till Nyhem för att hälsa på alla som går på lovskola, haha.
Där vi träffade stefanie och snackades vid lite, seda drog vi och handlade, sedan blev det hem till Åsa och kollade på lite film, sedan gick vi till våra älsklingsplats vid psychet, fett härligt att sitta där.
Sedan gick jag hem och åt donken, för ja hatar tårta, hände inte så mkt hemma så jag gittade efter ett tag ut.
Niklas smsa och vi drog och eldade, haha niklas är fan värsta pyroman.
De hade lagt i en färgburk så enligt dem hade Lasseman flygit en meter bak, haha.
Efter ngn timme drog vi hem och jag satt och kasstade kakor bak på  Nickys moppe, kuul :D
Sen vid tio träffade jag Tim och Padde lite vid Sibylla, knäpp & knäppare med andra ord haha.
Men det var roltigt även om jag var orolig för en sak hela tiden ;)

Men tack alla :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0