280310

hey, söndag!
Fick äntligen sova ut liiite, haha iaf tills tio eftersom Åsa & mattias sov hos mej.
Vaknade med att de satt och snacka om ngt konstigt.
De käkade lite frulle och vi kollade på lite film, runt tre stack dem nog hem.
efter det hade jag nt så mkt att göra så jag kollade film/duschade/fixade mej.
Sedan mot kvällen lyckades jag fixa med mig Pierre till stan.
Vi hade lite trevligt och snackade lite och jag har fan inte skrattat så mkt på länge som när jag sa till han att han hade en spindel på mössan hahah, lovar killen sprang för live, jag bara den sitter kvar och han började skrika och hoppa, haha fifan!
Sedan skulle vi vänta på Mattias, så Pierre visade sina schysta dancemoves, och litta jumpstyle, riktigt fräsigt :>
Sedan fixade ja hit Åsa och vi gick ner i stan, snackade och lite sådant.
Tack kul kväll och morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0