200310

Det var egentligen ekebo, men vi skippade det och gick ut med Chonnikan och stefanie.
Vi hade inget ställe att hänga på så det slutade med att vi satt i några vagnar på Netto.
Åsa hade med sig sin "häxblandning" och fan vet vad allt det var, Åsa tog några klunkar och röga lite, smart när man inte har ätit ngt, så hon började babbla om att hon skulle spy, rätt som det är sprutar det spya ÖVER vagnarna O.o
Mysigt värre! Men vi gick inte för dt. haha!
Så vi satt där och snackade lite sedan runt nio skulle stefanie och chonnikan hem så de drog. Jag och Åsa gick mest runder och snackade, det mesta som hände, sedan skulle Åsa kissa, Kiss/bajsunge = åsa.
Så vi fick typ skynda oss hem, sedan när hon KISSAT bakade vi kladdkaka, det var gööööttt, och kul, Åsa slagga tidigt och jag kollade tv ngn timme, men det var kul, tack (L).

Kommentarer
Postat av: emelie

sv; jag är inte söt! (:

2010-03-26 @ 21:09:09
URL: http://eemeliestyle.blogg.se/
Postat av: emelie

sv; jag är inte söt! (:

2010-03-26 @ 21:09:09
URL: http://eemeliestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0