190310

I fredags var det sista prao dagen, hände typ inte så mkt, kunde inte vara ned och bada så jag fick städa duscharna med Matte ist, det var inte trevligt, såg ut som ca tre kilo hår.
haha, sedan kom sådana små killar och började kaxa och kalla mej sixten, eehh, bara för att jag hade min fina fuck you tröja på mej  (h'
Sedan käkade jag med pierre i 2 timmar sedan när vi kom tillbaka somnade jag på soffan i deras källare i en timme medans pierre lekte med massa kort, men sedan fick vi gå hem och jag fick faktiskt TIO gratis simkort där, hihi, så nu kan man ju plaska runt.
Efteråt drog jag hem och städade sedan kom Åsa och jag bakade kladdkaka, Åsa skulle hålla koll på smöret bara, men hon brände det, haha!
Sedan på kvällen drog vi till strövelstorp, till simon och Daniel (L).
Vi kom dit runt halv åtta och vi skulle äta pizza på Benny's, ja vi åt inte pizza med bara dem, det kom typ elva killar till som käkade pizza med oss, haha en av dem spydde ;)
Efteråt blev det hem till Simon med Mårten och Daniel, ägde Daniel lite på Left 4 dead 2 hmm.
Sedan skulle vi ju kolla på skräckfilm och det går för jävla bra när båda två av killarna inte klarar av att se på skräckfilm och ja menar stay alive är inte så jävla hemsk xD
Men det var en rolig kväll och Åsa och jag åkte hem runt 1 så sov hon här!
Tack för kvällen alla galna människor (L).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0