130310

Första dagen på praon idag!
Gjorde ett bra intyg genom att glömma kläderna haha. menmen, lånade skor av Pierres morsa (h.
Vi satt och fikade på morgonen, sedan dammsugade jag hundra skåp medans massa nakna småttingar sprang kors och tvärs.
heheheeeeeee, sedan fick vi två timmars lunch, då vi drog coop och jag fick cykla som en jävla galning på pierres cykel, den har förfan bara en växel haha!
Men det var ganska kul, eftersom vi hade två timmars lunch cyklade vi runder ner till stationen och stan.
Sedan blev det att tvätta rutor, haha pierre lät mig tårka massa fågelskit, men han fick det på sej sen, ägd :p
jaou, sen hände nt så mkt, efter skolan drog vi hem till mej och jag lät pierre gunga på en gunga hos mej, hahah pierre & gunge  = epic FAIL. hehe.. och han borde lära sig dansa elr göra masken xD
Senare på dagen blev det Åsa, det mesta vi gjorde var att käka kakor haha!
Sedan ikv ut med stefanie, det var trevligt att snacka, det var ganskaaa längesedan sist, tack för dagen alla, kyss :*

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Tack själv :*(L)

2010-03-16 @ 10:12:02
URL: http://sistahavaalos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0