030310

Igår efter skolan drog man bussen in till hbg, skulle hämta en sak jag ska ha på natten till tänderna,gör mkt ont! xD
Efter hbg blev det hem, somnade på vägen medans mamma handla och sådant, sedan hem upp och plugga til biologi och svenska, kunde fan allt, men jag somnade, sedan somnade jag sedan var ja vaken en timme och plugga sedan somnade jag, gr8 (y.
Så idag blev det att göra prov, det gick juuu såå jävla bra!nej.
hahah kunde inte ett skit, men ja förtjänar det.
hahah fyfan va kul Meatball och jag hade i skolan, värsta attacken i matsalen när en kille trodde att han trotsade döden, höll på att dö, sedan står man vell still när de är grönt?xD
fiiifaan hahahah!
Men efter skolan blev det  att köpa kladdkaka Och riskakor, mein favorit haha lols.
Sofia kom och vi hade kul, ska snart länka upp en video när ja strippar för meatball ( inte på dt sättet då), också mitt i allt kommer hennes mamma in haha!
Riktigt roligt. Sedan ikv drog vi pierre, han är bäst!
tack för dagen (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0