Ängelholmsfesten!

men hallå tjena?

haha har inte skrivit på riktigt länge, bara för man har haft så mkt att göra :')
Nejmen.. dagarna har spenderats ganska mkt med Padde & tobias, vi var ute och hade bilrace, persa körde en bil och tobias en annan, så stack vi upp till statoil för klockan var över tolv så allt var stängt, och ingen hade pengar!
Men jag fixade pengar .. så det slutade med att jag och Micaela stod och betalade 111 kronor i enkronor, men han tackade oss faktiskt för de behövde växel ;)
Sen igår donken med persa, padde, henny & tobias hahah kletade glass i hans huvud så det slutade med att mitt hår var vitt och jag sa att dem skulle kalla mej glassen haha!
Och igår på kvällen så blev det till stan med stefanie, simon, åsa & dennis.
träffade också amy & pontus, men det var iaf nere och chilla i stan, vid tolv stack alla och jag träffade pierre, linus och marcus eller något :)
chillade med pierre till två sen stack man hem och somnade framför tvn, riktigt gott.

& idag grillade man med faster och kusin hos pappa, yeah.
Sen drog man ner med starå & ahlin + henny till stan, i stan mötte vi Assarina och kollade på calle från idol.
Efter ett tag stack jag iväg med Sofia, kajsa och hanna, trevligt värre faktiskt, åt sockervadd och sådant gitt, sen fottade vi lite och snackade med lite folk, sen skaffade man två killars nummer faktiskt haha ;)
jau, men det blev lite runder i stan och så.. ner på saloon med marcus där man typ träffade tio nytt folk hehe.
Efter en timme stack jag därifrån & pinkde på min tomt hahahhah, sen mötte man padde snackade med han om bilar och skit ^.^ sen ner till Peter & syster till Lindens.

auu, min kväll i snabba drag, men det var awesome!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0