311010

Yes, GOTT NYTT ÅR.
_________________________________________________________________________________________________
Jag har en sak att säga om detta, nytt år nya misstag. haha, possetivt!

Gick upp runt 1 (?).
Käkade, hjälpte mamma här hemma med att städa, jag hatar att städa, tråkigaste som finns!
men iaf efter det så började man fixa till sig, blev lockigt hår, ganska naturligt smink, en grön klänning får Gina, tights under och långa knästrumpor, och just dt, sedan får ja inte glömma mina enorma klackar, haha!
Snacka om ont i föttornaaaaa.
Men det var allt värt det!
Fixade mig sedan drog man till folke, där man åt och liknande.
Satt mest uppe med Tim på rummet och bråkade ;).
När jag hade käkat mötte jag emil, jupps jag firade nyår med min älskling! göttans.
Men sedan kom sara och sofia också, lika gött ändå.
Jag fixade paranormal Activity ( inte kommit ut i affären ännu).
Den sägs vara så läskig att folk gråter på bion.
Vi kollade iaf på den!
Emil satt och sjöng (?), sara kudde framför ögonen, och sofia smsade, WOW vilken entusiasm.
hahhah men jag måste säga att se den på bion, nejfan, det skulle ja fan heller inte göra!
Jävligt kuslig film på ngt sätt, man blir darrande när det väl händer, och det som är lite coolt är att man kan lix sitta och kolla efter saker, jag kollade på dörren då ja så filmen, bara jag som såg skuggan av ngn som kom in i rummet.
men iaf fett bra! när man ser den tänker man typ (palla), men när man ska sova, alltså jag kan itne sluta känna som om där är någon som ska dra av täcket elr liknande.
ni måste se den!
Runt tolv drog vi ut ibalnd allt fullt folk, förlåt men vuxna människor borde lära sig dricka mer normalt.
Deras barn var livrädda att dem skulle skada sej ;s
Men det var iaf ett gott nytt år, som jag fick fira med dem som jag älskar mest.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0