snart lovet slut..

Lovet har gått alldeles för snabbt & har inte haft tid att skriva nästan alls :(
Skolan börjar om fem dagar, hur ska jag klara detta haha, men tur att man börjar nian för alla säger att det är mer chill & det hoppas jag fanimej att det är!

Igår blev det att chilla hemma hos staffan med, Parsa, tim, padde, marcus och staffan då!
Lirade cs och några andra spel och sådant kul.


För någon vecka sedan åkte vi till kivik, och det var sjukt skönt att komma hemmifrån och sedan bara vara ute och chilla, hade dock ingen täckning haha.
Men det var skönt att vara nerei hamnen/ stranden och bara ta dt lugnt.
Var också och shoppade ganska mkt och det är aldrig helt fel (a).
stanna där i några dagar sedan packade vi oss hem igen.

Någon dag efter jag kom hem var jag Åsa och Lock, Philip, Bengan ute i stan och lite sådant, sen hem till bengan och kolla på sex and the city, xd
Men det var en trevlig kväll.

Sen har man varit ute och åkt med parsa träffat vivien och lite sådant :)!

Och jag måste tillägga, detta lovet har varit riktigt gott!


pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0