2009-avslut.

Det är så jävkla mkt som hänt på bara ett jävla år.

Här är min historia om året 2009.

Jag blev kär i en kille, Mattias reinfeldt.
Vi höll på ett tag och jag gillade honom riktigt mkt, han gav mig min första kyss och strax efter blev vi tsm.
Jag älskade han, även om jag knappt kände honom, men bara efter ngn vecka dissade han mig på msn.
kommer ihåg att jag inte ens ville kolla på han i skolan.
Men livet rullade på, runt omkring den tiden fann jag min bästa vän Åsa Östlund.
Vi träffades på Ekebo och vi blev riktigt tajta direkt, vi började umgås nästan varje dag och hon gjorde min vardag ngt värt att leva för.
efter ett tag började jag snacka med Mattias igen, vi fick ngt för varandra, men vi fortsatte inte vidare på det.. visste att jag gillade honom men vågade inte satsa.
Under den tiden var jag riktigt bra vän med niklas och Lasse, jag kände niklas som en bror, snackade med han om allt och vi var riktigt ofta.
innan sommarlovet började min pappa må piss och det hände en hel del saker.. allting vände och jag blev deprimerad, ville inte leva längre.
Det gick så i en månad, men han fick hjälp och allt började bli bättre.
Sedan kom sommarlovet, jag och sara var nästan varje dag, vi hade så jävla roligt, när vi var på stranden och badade, vi blev tajta vi med.
jag var med niklas och lasse och Munk massor med, men dem var ovän med min syster.. det blev svårt för mig att umgås med dem som innan så bi började glida ifrån varandra.
Åsa var borta två veckor men hon kom hem och jag stefanie, sara,åsa och hannes var nästan varje kväll!
Kommer ni ihåg alla stunder på studsmattan? haha fyfan va man saknar det..
Mattias och jag träffades ibland men jag gav upp och lät han glida ifrån mej.
I slutet av sommarlovet började jag umgås med Ackesjö och emil.
Kommer ihåg när vi träffades på klitter första gången, det var faktiskt ritkigt kul ändå.
jag märkte att det var ngt mer mellan mej och emil än vänner, vi träffades och ja fick smått känslor för honom.
Men jag började träffa Mattias och han ville ha mej, jag bestämde mej att satsa på honom.
vi blev tsm, träffades knappt, kände att känslorna inte fanns där.
Jag sa att vi behövde space.
åsa och jag började vara med Emil, en dag när vi var ute kysstes vi, det kändes fel på ett sätt men ändå bra, det var så det började innan vi blev tsm..
Vi hade askul tsm, han gjorde mig till en annan person, det var alltid han jag och Åsa.
Det hände nt så mkt.. sedan blev det jul och jag snackade inte med niklas Lasse elr munk längre.
Var inte heller med Stefanie och Chonnikan.
Den ända som stod kvar var sofia, Sara & åsa.
Det blev nyår, som jag firade med emil, trodde faktiskt att det skulle bli ett bra år.
Men jag tappade känslorna efter fyra månader, vi gjorde slut.
Mådde piss över det ända tills i Mars, då vi blev mer som vänner.
Var med Mattias igen, han och emil bråkade, jag mådde piss.
Kändes som om allting skulle falla ihop igen, men jag sitter här nu i April och jag lever, även om allting har varit en stor jäkla åktur.
Min närmaste vän är fortfarande Åsa, för jag förlorade sara,niklas och alla dem på ett jävla år..









Kommentarer
Postat av: Åsa

jag är så jävla glad att vi fortfarande har varandra (v

2010-04-03 @ 20:16:23
Postat av: Stefanie

Livet är inte alltid lätt.

Jag har också mått piss, det gör alla ibland.

Var så jävla ledsen när vi slutade umgås.

Sommaren 09, var den bästa tiden i mitt liv.

Hoppas vi får det tillbaka <33

2010-04-03 @ 22:59:21
URL: http://sistahavaalos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0