31109

sorry fanz and loverz.

Har ingen data, den är död, så skriver inte så ofta.

Men iaf...

Hemma hos Philip på lördagen.
Drog med mej sara & Åsa dit.
Abbe,Anton och Emil kom också.
vi satt och kollade på "en sexmissbrukar" film.
Intressant, hahaha!
Sedan fick killarna litet ryck, så dt blev att röka té.
Jag och sara ville då inte göra dt!
Man ska fan dricka té?haha.
Så dem lekte lite med det.
Sedan blev det massa musik och saker.
Anton stod på huvudet ett tag..och vi andra annat.
runt tolv tiden drog vi hem till Åsa & sov där (jag och sara då).
Nästa dag drog vi till Ibc, kollade på matcher, och satt och mobbade folk, haha ne, bara lite ;)
Ängelholm vann iaf båda, duktigt!
Sen blev det hem, då klockan vart omkring 6.
Hem och sov och shit.

Måndagen.
Skolan började GAH.
Fick reda på mina omdömen..eh.
Men jag ska bättra mej, ska ta tag i detta, vill kunna bli det jag vill senare i livet.
Sedan flyter det vell på.

Men nu blirre massa plugg, två prov i morgon.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0