121209

Skolan var faktiskt riktigt nice idag, "förvånad".
hahaha jag och min kompis Kevin, fattar ni vi lacka på varandra, värsta slagge springande genom korridorerna, haha fett kul. Om han nu inte fick ont av mina fullträffar!
Var tvungen att vänta ett tag innan jag fick gå hem, betyg snack -.^
Kan inte påstå att skolan är (y), funkar nt alls bra.
Men mitt nyårslöfte är ju faktiskt att höja mina G till MVG.
Får se hur det går.
Efter skolan drog jag med Sofia, Åsa & Sara hem.
Kollade på Simpsons i några timmar, sen hem och käka Pizza, mådde fett illa efteråt!
Massa med mys, eller om man nu kallar det mys att bita varandra, haha han har fett märke under läppen, awesome!
Men det var iaf kul att mysa och kolla film, jag älskar han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0